ER-PA ÖZEL DENİZLİ SAĞLIK HASTANESİ ANONİM ŞİRKETİ
TALEP / ŞİKAYET SAHİBİ KİŞİSEL VERİLERİNİN İŞLENMESİNE YÖNELİK AYDINLATMA METNİ
1. Veri Sorumlusu
Kişisel verileriniz, veri sorumlusu sıfatıyla Denizli Ticaret Sicil Müdürlüğü nezdinde 9440 sicil numarası ile kayıtlı ve şirket merkezi Bahçelievler Mah. 3007 Sok. No: 23 Merkezefendi / Denizli adresinde bulunan ER-PA Özel Denizli Sağlık Hastanesi Anonim Şirketi (“Şirket”) tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) hükümleri kapsamında ve işbu Talep / Şikayet Sahibi Kişisel Verilerinin İşlenmesine Yönelik Aydınlatma Metni (“Aydınlatma Metni”) çerçevesinde işlenmektedir.
Şirketimiz, gizliliğinizin ve kişisel verilerinizin korunmasına ilişkin endişelerinize saygı duymaktadır. Bu kapsamda Şirketimiz, kişisel verilerinizi KVKK başta olmak üzere kişisel verilerin korunmasına ilişkin tüm mevzuat hükümlerine uygun şekilde işlemekte, verilerinizin güvenli şekilde barındırılmasını sağlamakta ve olası hukuka aykırı erişimlere karşı gerekli tüm güvelik tedbirlerini almaktadır. İşbu Aydınlatma Metni ile Şirketimize yapmış olduğunuz talep, öneri ve/veya şikayet başvurusu çerçevesinde toplanan kişisel verilerinizin hangi kapsamda işlendiği açıklanmaktadır. Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenmesi hakkında detaylı bilgilere ise, https://www.saglikhastanesi.com.tr/kurumsal/kisisel-verilerin-korunmasi/sirket-onkv-saklama-ve-imha-politikasi/ linkinden erişilebilen ER-PA Özel Denizli Sağlık Hastanesi Anonim Şirketi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
2. Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebepleri
Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından fiziki ve/veya elektronik ortamlardan Şirketimizin internet siteleri, matbu formlar, çağrı / iletişim merkezi, mobil uygulama, e-posta, SMS, telefon, faks, şikayet platformları, kargo / posta ile bunlara ileride eklenebilecek sair yöntemler (kanallar) vasıtasıyla KVKK’nın 5’inci ve 6’ncı maddelerinde düzenlenen hukuki yükümlülük, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması, meşru menfaat ve bulunması halinde açık rıza kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında toplanmaktadır.
3. İşlenen Kişisel Veri Kategorileriniz ve Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları
KVKK’nın 5’inci ve 6’ncı maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları kapsamında taleplerin, önerilerin ve/veya şikayetlerin toplanması, değerlendirilmesi ve çözüme kavuşturulması ile hasta / talep / şikayet sahibi memnuniyetinin sağlanması kapsamında işlenen kişisel veri kategorileriniz ile söz konusu kişisel verilerinizin işlenme amaçları aşağıda detaylı şekilde açıklanmaktadır.
Kişisel Veri Kategorisi | Kişisel Veri İşleme Amaçları |
Kimlik Verisi | · Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi · Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi · Randevu Oluşturulması ve Takibi · Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi · Talep / Şikayetlerin Takibi · Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
İletişim Verisi | · Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi · Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi · Randevu Oluşturulması ve Takibi · Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi · Talep / Şikayetlerin Takibi · Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Görsel ve İşitsel Veri | · Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi · Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi · Randevu Oluşturulması ve Takibi · Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi · Talep / Şikayetlerin Takibi · Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Özel Nitelikli Kişisel Veri (İletmeniz halinde talep, öneri ve/veya şikayetleriniz ile memnuniyet anketleri kapsamında sağlık verileriniz) | · Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi · Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi · Randevu Oluşturulması ve Takibi · Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi · Talep / Şikayetlerin Takibi |
Talep / Şikayet Verisi | · Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi · Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi · Randevu Oluşturulması ve Takibi · Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi · Talep / Şikayetlerin Takibi · Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Hasta / Müşteri İşlem Verisi | · Talep / Şikayetlerin Takibi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi |
Mesleki Deneyim Verisi | · Talep / Şikayetlerin Takibi · Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi |
4. Kişisel Verilerinizin Yurt İçinde Yerleşik Üçüncü Kişilere Aktarılması
Şirketimiz bünyesinde kişisel verilerinize, yalnızca yukarıda detaylarına yer verilen amaçlar bakımından sınırlı yetki erişimine sahip çalışanlarımız tarafından kendi görevlerini yerine getirmek amacıyla gerekli ölçüde erişilebilmektedir.
Öte yandan toplanan kişisel verileriniz, KVKK’nın 8’inci maddesi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğü, meşru menfaat ve bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması ve bulunması halinde açık rıza kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında:
· ürün ve/veya hizmet temin edilmesi amaçlarıyla tedarikçilerimize, potansiyel tedarikçilerimize ve bunların çalışanlarına (örn. hukuk danışmanları, çağrı merkezi desteği alınan firmalar, talep / şikayet yönetimi bakımından hizmet desteği alınan ajanslar ile bilişim teknolojileri ve veri barındırma hizmet sağlayıcıları),
· Şirketimizin hukuki yükümlüklerinin yerine getirilmesi ile hukuk işlerinin takibi amaçlarıyla kanunen yetkili kuruluşlara ve özel kişilere
aktarılabilecektir.
5. Kişisel Verilerinizin İşlenme Süresi
Şirket faaliyetlerimiz sırasında elde edilen kişisel verileriniz, başta Anayasa olmak üzere KVKK, Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Hakkında Yönetmelik ve diğer ilgili mevzuat hükümlerine uygun şekilde hazırlanan Şirketimizin saklama ve imhaya ilişkin politika ve prosedürlerinde belirtilen genel prensipler ve düzenlemelere uygun şekilde saklamakta ve imha etmektedir.
Bu kapsamda kişisel verileriniz, KVKK’nın 5’inci ve 6’ncı maddelerinde yer alan kişisel veri işleme şartlarının tamamının ortadan kalkması halinde imha edilecektir. Kişisel verileriniz bu doğrultuda, talebinizin / şikayetinizin sonuçlandırılmasını takiben yasal zaman aşım süreleri boyunca işlenmeye devam edecektir. Kişisel verilerinizin imha edilmesine ilişkin talepleriniz bakımından, işbu Aydınlatma Metni’nin 6’ncı bölümünü incelemenizi rica ederiz.
6. KVKK Kapsamında Haklarınız
Kişisel veri sahibi olarak KVKK’nın 11’inci maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:
- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde yapılan işlemlerin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
Yukarıda belirtilen haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ hükümlerine uygun şekilde (yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza veya Şirketimize daha önce bildirmiş olduğunuz ve sistemlerimizde kayıtlı olan e-posta adresiniz üzerinden elektronik olarak Şirketimizin gerçek hak sahibi olduğunuzun tespitini gerçekleştirebilmesi amacıyla kimliğinizi doğrulayan bilgilerle/belgelerle* (T.C. kimlik numarası veya diğer ülke vatandaşları için pasaport numarası, tebligata esas yerleşim yeri adresi/iş yeri adresi, cep telefonu/telefon/faks numarası, e-posta adresi vb.) birlikte https://www.saglikhastanesi.com.tr/kurumsal/kisisel-verilerin-korunmasi/kvkk-basvuru/ adresinden ulaşabileceğiniz İlgili Kişi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.
* Söz konusu belgeler kapsamında herhangi bir özel nitelikli kişisel veriye (örn. din bilgisi veya kan grubu bilgisi) yer verilmemesi gerektiğini hatırlatmak isteriz.